torsdag 12 december 2013

12 december



Kan knappt tro att det är lucia imorgon.. Nu ska det vara snö och några minusgrader och istället är hästarna lerigare än någonsin. Ovanstående charmörer till exempel. Den ena tillbringade jag väldigt lång tid tillsammans med och försökte borsta ren, den andra (som såg omöjligt ännu värre ut) gav jag en snabb blick och sprutade ren med vattenslangen och massa schampoo. Han var ungefär lika förtjust som jag kan tänka mig att Toto var som treåring. Inte alls med andra ord! 

Traditionsenligt vid den här tiden på året börjar jag långsamt vandra in i en svag depression. Samma sak varje dag: mocka, borsta, rida, mocka, borsta, rida. Jag vill åka på tävling! Ser framemot Norrköping i maj, och försöker inte tänka på hur långt det är tills dess. Men sanningen är att jag kommer bli galen. 














Från vår senaste Skåne-resa. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar