söndag 29 december 2013

29 december

Idag råkar vara min fina systers 24e födelsedag och jag skriver "GRATTIS!!!" med stora bokstäver och utropstecken eftersom jag inte kan vara hemma och säga det till henne face to face.  Eftersom det är hennes födelsedag råkar det även vara min namnsdag så grattis även till mig (men med små bokstäver).


I helgen är det ju är kurs här hemma så har jag hoppat Hubbe även idag, och återigen kan jag inte säga nått annat än att han är en sån superstjärna! Om han någonsin gör något tokigt så är det mitt fel. Tintin var också duktig faktiskt. Han varken bockade eller stannade efter hindren idag, vilket ju är strålande. 

Annars har det inte hänt så mycket ovanligt. Walter fick ha mössa för första gången eftersom han ska ha det på clinicen så nu kan han det. Han är så cool, en av mina favoriter så länge jag slipper rida ;-) vi är trötta idag, både jag & Lillis och hästarna. Blir definitivt en lugn söndagkväll för mig (ovanligt va?)... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar