söndag 8 december 2013

8 december

Till att börja med, vad tycker ni? Jag kände att vi behövde en liten förändring jag & min lilla blogg, och JAG VET att bilden är lite suddig, men jag gillar den. Tycker den är riktigt groomig och den sammanfattar året lite. Så den får vara, läs bloggen i mobilen vettja så ser den nog inte så suddig ut längre.. 

Men nu till aktuellare ämnen, för jag har mycket att prata om. Vi börjar med igår, då det var utekväll (för andra helgen i rad, WHAT??) med Bettan & Kicki. Fantastiskt roligt. 

 
Ända sen Drinken bodde här (hästen alltså, Caipirinha (?)) har jag velat dricka en sån. Jag menar, en sån fantastisk häst som Drinken måste ju vara döpt efter något enastående, men icke! Den var inte alls god. Typiskt...


Upp som en sol var inställningen imorse, gick sådär. Red Stella på morgonen och hon tyckte jag bad om något fett onödigt och jobbigt så hon tryckte in mig i väggen, mot gångjärnen i sargen. Grinade nästan så ont det gjorde. Hon har kompenserat för sitt felsteg genom att (igen) vara sådär supersockersöt som nog bara hon kan vara, och då bara kan jag inte låta bli att tycka om henne, hur svullet ben jag än har. 


Under em har jag haft supermössan och termobyxor på mig för det har snöat jättemycket och jag var trött på att frysa. Även vår fina Walter följer trenden och är nu även han redo att möta vintern!


Här här våra avundsjuka, snöiga, smågrabbar som mer än gärna följde med in idag! 



Insåg precis vad klockan var och med tanke på antal sovtimmar det senaste dygnet är det nog dags att krypa ner under täcket nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar