tisdag 17 december 2013

17 december

Jag har glömt berätta om fölens tomtegrimmor! Jag hittade dom i ett gammalt skåp för ett bra tag sen och hade glömt bort dom helt tills jag var där och rotade häromdagen igen. Så fina är dom! (Syns inte så bra på bilderna dock,farbror Q är dessutom ivägen för han vill pussas med Ivar) dom är gröna och ljusblåa med tomtar, vi försöker desperat komma in i julstämningen.

Idag har Lotta varit här och Hubbe har återigen fått dagens guldstjärna, han är väl för underbar! Och om ni undrade vad det var i Lottas julklapp så var det en godispåse med 3,1 kg lösgodis. Vi plockade bokstavligen talat av alla sorter dom hade. Den ultimata julklappen om ni frågar mig. 

Har hunnit med en tur till marieberg och en dejt med min bästa vän. Mat och lite presentshopping till min systers kommande födelsedag hann vi med. Och jag fick min födelsedagspresent också, ett jättefint handgjort armband. Som ett bästis-armband (som är ok att ha fast man är 20 år). ❤️

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar