söndag 29 december 2013

28 december

Ligger slutkörd på soffan med en värkande nacke och ett sprängande huvud. Har gjort en hel del idag! Klippte Walter och Candy på förmiddagen. Man får ju lov att vara fin om man ska träffa RGB.  Nästa vecka blir det minsann fullt upp, ser framemot det. Stina har kurs här i helgen så efter en välförtjänt pizza till lunch satt jag upp på Hubbe som glänste som vanligt. Det är verkligen en superstjärna det, min lilla kompis :-) jag cantrade en vild Cappi efter det, och fick hålla i mig för glatta livet dom första vändorna. Det sprätter i benen på dom nu, tänk att det snart är nyår och vi är ute och cantrar på galoppbanan som är mjukare och finare än någonsin.. Och sen då var det dags för treårshoppning med Tintin & Blixten som fick sällskap av Abayo. Tintin kör sitt eget race, antingen genom att bocka eller gå från trav/galopp-hopp-halt. Men han hoppar iafl alla hinder! ;-)

Nu är det skiftbyte från soffläge till sängläge, och med en rejäl dos voltaren & en varm vetekudde i nacken hoppas jag på förbättring till morgondagen. See you later alligator! 



Nyklippta och fina stjärnor! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar