tisdag 1 juli 2014

1 juli


Som ni ser så har jag inlett en ny kvällsaktivitet. 431 sidor -ja tack. Det gick ganska bra, tills jag kom till kapitel 4. 


Har nu inlett ett litet sökande bland mina högstadiekamrater (det var på den tiden när jag fortfarande hade kompisar av det manliga könet) som kanske kan en del om motorer och bromsar. Jag förstår nämligen inte ett enda ord om cylindrar och skit. Varför tar man upp det redan i fjärde kapitlet, kan väl ge en stackars hästskötare en chans att åtminstone känna sig bra i några dagar i alla fall? Min vän sa dock att om nu han hade lyckats få till så många bokstäver på sitt körkort så kan nog jag det med. Det var en vag tröst, det enda som egentligen hjälper mig är tanken på att busschaufförerna i Lund har klarat detta. 

Tough love. ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar