måndag 19 januari 2015

19 januari

Tiden springer förbi (bara två veckor kvar till tävling!!) och jag gör lite allt möjligt för att fördriva dagarna. Jag väntar på skär som är på slipning och har därmed klipp-paus, vilket känns otroligt förvirrande. Mina eftermiddagar känns ekande tomma, men jag ryktar på! Vi är och tränar i vanlig ordning, Stella sitter högt på tronen för tillfället och glänser på många olika sätt. Jag har även tagit en tidig roadtrip till Stockholm i rusningstrafik, vilket inte störde mig hälften så mycket som primadonnan där bak som fick ha bomull i öronen på vägen hem. Dom ställer höga krav dom där när dom vill ha bort bilarna från vägen... Men som de kungligheter dom är gör jag mitt bästa för att uppfylla deras individuella krav och behov, och med tanke på att jag inte har så lång tid kvar här så är det nu dags att hitta den ultimata ersättaren. Du hittar mer info här http://www.hastnet.se/marknad/annons.php?annonsid=57685&marknad=6#.VLbD8wsDAIU.facebook ! Jag har älskat alla tre år jag spenderat här på gården och jag vill verkligen hitta en gullig person som kan ta över, som kommer tycka lika mycket om alla hästarna som jag gör och sätta dem i första hand i alla lägen. Så dela, prata och sprid vidare så mycket ni kan! 

Bilder jag tagit sen sist!


Tidig morgon...


Klart lugnare att åka ifrån Stockholm än till.

Det roligaste meddelandet på länge. 


Någon som blir upptäckt på fel plats, och vet om det. 


En annan som också blir upptäckt på fel plats och också vet om det.


Nya skottkärran (materiell kärlek hehe)


Favoritlåt för tillfället!



Super-Stella!


Och sist men inte minst så har jag gjort ett fotoalbum med bilder från mina år här, några sidor kvar och plats för fler roliga minnen! 😊








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar