måndag 26 januari 2015

26 januari


Häst i hage. Japp ni ser rätt, det är det mest spännande jag har att bjuda på- Luxan i en snöig hage. Alltså jag förstår inte hur folk klarar av att vara hemma varje dag, alltså att grooma hemma. JAG BLIR TOKIG! Samma sak varje dag, man kollar på klockan och vet exakt vad som kommer hända vid det klockslaget. Och vet ni hur långsamt den där klockan går? Jag är i bad shape just nu, både psykiskt och fysiskt. Behöver motivation för att orka ta ett enda grep-tag till, för just nu känns det som att hela min kropp ska gå av om jag tar ett. Mocka-sadla-fodra-mocka-sadla-fodra. Det är nästan så att jag i panik får leta upp en häst att klippa så att det åtminstone känns som livet har någon slags mening. Jag behöver komma bort, jag vill bara rymma med mina favoriter och gömma oss någonstans långt långt hemifrån. Jag kan tänka mig att bara åka iväg över dagen också, bara någonstans som innebär att jag får lämna  gården och dessa eviga hagbyten för en stund.

 Snälla Stina- kom hem nu! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar