söndag 17 juni 2012

17 juni

Hejsanhejsan, idag har jag & Ronny minsann lämnat boet på riktigt!

Efter en morgonpromenad/bensträckare (och en hel del packande...) så lindades han in i sina splitternya lindor och lastades på transporten. Han är ju inte särskilt världsvan men reser som ett proffs gör han i alla fall! Jagade på oss lite när vi var för långsamma, men det får man väl när man är lika kunglig som han?

Resan till Arboga tog ca 7½ timme och i skrivande stund har min bruna springare hunnit med att bädda i boxen, skaffa två nya kompisar, lära sig att gå i skrittmaskinen och fått kvällsmat som tydligen var godare än den hemifrån. Själv har hunnit sortera och fått upp alla grejer i stallet, och bäddat min egen säng. Justdet!! Skruvat ihop en klädställning från IKEA har jag också gjort. Mer orkar jag inte, Over and Out



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar