torsdag 21 juni 2012

21 juni

Som sagt så är jag ledig idag och vad gör man då? Jag har ätit. Pannkakor, panpizza, banan, ballerinakex, chips, jordgubbar som vi fick från Babsan osv. Min lediga dag i veckan kanske borde döpas till "stora-ätar-dagen" istället?


Sjukt goda!

Annars har jag mest hängt framför teven och OC. Ni förstår, Madde har flera säsonger med OC och hur lätt är det att slita sig då? Inte alls lätt. Så jag trotsade det fina vädret (alldeles fööööör varmt) och låg inne istället haha. Fångade några av Ronnys smågrabbar på bild när de smög sig iväg till skuggan för att dricka vatten,jättemysigt att man ser dem från huset.



Det är verkligen jättevarmt här idag och även om man kan höra vinden susa i träden så svettas man i shorts i linne, ser mörkt ut på ena halvan himlen iafl så det kanske är sämre väder på G. Vad hände med mellantinget?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar