lördag 30 juni 2012

30 juni

Det verkar bli mer och mer osammanhängande på bloggen men jag hinner med så mycket under dagarna som jag knappt hinner med att reflektera över...

Här kommer lite bilder från dagarna som gått:

Frisering pågår! Jag är som ett ånglok ;)

Borstning frisering och massa kärlek stod (bokstavligen) på schemat, så vi myste så mycket vi bara kunde med Stinas fina avelssto Irma i hagen. Irma är bland annat mamma till fina hingsten Torimo som ju står i stallet :)

Vi har hälsat en ny pärla välkommen till gården

Emmy & jag har varit på uteritt med Nike & Quincy, kunde knappast blivit bättre!

Idag har vi bland annat packat lastbilen för tävling imorgon. Så här mycket kläder finns det alltid, minst, i lastbilen. Man ska vara förberedd sägs det!


Imorgon åker vi till Vingåker med 5+1 häst, lite mer rutinerat gäng den här gången ;)
Quincy, Obsession (Nike), Li Lady, Ancilla de Soleil JR (Annie), Little Braveheart (Hjärtat) + Savannah K som kommer utifrån. Så 5 hästar ska knoppas imorgonbitti, det blir jag, Madde och Emmy som följer med när lastbilen rullar ut från gården 7.45 imorn. Tydligen ska det regna också, men kläder efter väder! Vi hörs :D


Stort grattis till Maja som kom 3:a i en LA+5 (115) och vann en Msv B (120) med sin fina ponny Top Gun idag! Det måste berott på hans fantastiskt fina knoppar, hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar