onsdag 20 juni 2012

20 juni

Dagarna på Hamre rullar på av bara farten, när dagen är slut kommer man knappt ihåg vad man började med.. Men det är kul så det gör inget! Har borstat och sadlat om och om igen, och ridit massa fina pållar också. Quincy & Exet är underbara "gamlingar" som man aldrig vill sluta rida på. Trimmat dom vardera dag igår & idag, och dom är båda två så mjuka och välridna, kul!

Film på fina Exet när han hoppade i Norrköping för några veckor sen: http://www.youtube.com/watch?v=9eRL85pcu20&feature=g-all-u


Favoriten Nike är trött efter att ha varit ute och cantrat, busig var han också!

Ronny har fått växa upp dom senaste dagarna, vilket är ganska jobbigt för honom men han tar det bra! Han har bland annat fått lära sig gå i skrittmaskinen och lära sig stå inne på förmiddagen för att gå i hage efter lunch. Idag hopptränade vi för Stina och han hoppade jättefint, vi måste jobba mer på lydnaden bara. Men jag tror det kommer bli jättebra med den hjälp vi får!


Jag har fått en ny vän, en av mina favoriter faktiskt, hon heter Annie som en annan speciell tjej jag känner. Dom är däremot väldigt olika, så jag kommer nog kunna hålla isär dom som tur är.

Lite bilder:


Ponnyn Billy har letat sig in i tävlingsstallet hahaha, åkte dock idag


Såhär fin var Ronny när han kom in från hagen häromdagen... (slutade med ett bad)


Så här blir det när vi går på lunch:





Typ mycket... haha

Nu är det snart läggdags, jag är mör i hela kroppen efter två arbetsdagar och all cantring jag gjort, träningsverken är ett faktum ;) Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt med sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar