onsdag 10 oktober 2012

10 oktober

Full rulle på gården, tävlingar på Strömsholm heeeeela helgen. Men vi ska inte klaga för det är bara 3 hästar om dagen ;) Imorgon åker Luxan, Hjärtat & Cappi (som för övrigt inte tävlat sen i Hammarö tror jag, lär vara vild och galen haha) och så ska Jessica rida Cardero.

Vi har börjat jobba med treåringarna igen och jag har blivit tilldelad självaste Hobbe som ska bli nya Loop. Snäll med andra ord. Fast det är tur ändå att jag har Lill-Stina med mig, för henne kan man fråga vilken dum fråga som helst och hon svarar ändå. Tjaa, detta kanske blir bra i slutändan ändå. Hobbe heter iafl egentligen Li Hope och är f. 2009 efter Elmshorn - Irco Mena.

Madde har fått mig att tycka om Ostkrokar och jag fick idag känslan av att jag kommer sluta som Stig-Helmer med värsta magen och gula fingrar. Måste ta tag i det här nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar