onsdag 17 oktober 2012

17 oktober


Så här har ni honom, Hobbe. Lilleman som har hoppat för första gången idag. Dom var jätteduktiga alla tre! Hobbe är ju dock en väldigt schysst kompis och puttade ner bommarna till Caluna & Lelle som kom efter så att dom inte behövde lyfta på fötterna i onödan. Sen när det blev lite högre så hoppade han så glad så :D han är cool Hobbe, jag gillar honom!

Idag har Lotta varit här och vi fick kämpa på jag & Ronny. Utöver det så har jag klippt klart Justin (VICTORY!!!!) och även klippt Bönan som chockade oss alla med att vara jättesnäll. Ja, jag erkänner att jag hade väldigt fel om henne. Men tacka gudarna för det!

När vi kom upp efter en lång dag på jobbet hittar vi en gigantisk skål med massa choklad i på vardagsrumsbordet från Tova som åkte hem idag. Det är inte för inte som hon är min favoritpraktikant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar