fredag 12 oktober 2012

12 oktober

Vet knappt vart jag ska börja, för jag har haft en lång med samtidigt väldigt rolig dag. Skönt att vara på dagtävling men inte behöva stressa ihjäl sig för en gångs skull! Hästarna har varit minst sagt pigga & glada och Exet lyckades till och med skrämma bort resten av besiktningskön med sina sprattlande ben ;) Veterinären skrattade gott när jag sa att det var stallets snällaste häst. Roligt när dom är glada iafl! Och dom har hoppat fantastiskt fint allihop :D




Det är ju stora tävlingar som pågår och massvis med roligt folk överallt, det är lite roligt när man har första parkett på allt som händer. Ibland bara glömmer man bort vad man håller på med och fastnar med både blick och tanke på något spännande som händer inne på framhoppningen. Och sen bara råkar man vända sig om lite snabbt och ser att chefen står med benet uppe i luften och väntar på att jag ska kasta.

"Äh, jag tänkte bara vänta och se hur lång tid det skulle ta innan du vaknade till liv igen". Hahaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar