tisdag 16 oktober 2012

16 oktober

Jag har haft en så bra dag på jobbet så ni anar inte!
För det första så var det jättemysigt höstväder på förmiddagen så jag och Ronny var ute och red i skogen och bara tog det lugnt, fina killen :)
För det andra så red jag lille Hobbe och idag kunde vi svänga i alla gångarter! :D han är så rolig Hobbe, börjar verkligen tycka om honom. Ska försöka ta en bild på honom någon dag, men något säger mig att han inte kommer vara så bildskön... hehehe

För det tredje så var jag & Jeppe ute med farbröderna (Quincy & Exet) på joggingtur i skogen. Dom är ju bara för söta där dom travar bredvid varandra :) som två äldre gubbar ute på söndagspromenad, fast dom travade och det är tisdag idag..

I alla fall, så var det fjärde bra som hände idag att jag tränade dressyr på Challe för Pia idag. Och hon är ju bara för bra min prinsessa! Det var tydligen "slöseri att hon är hopphäst för hon hade gjort sig minst lika bra på dressyrbanan", men jag vet inte om jag är beredd att hålla med. När Challe kom hit var hoppning det enda hon tyckte var roligt överhuvudtaget, man kan inte ta ifrån henne det.. Hon älskar det! :)




Idag så hade jag Justin på klippschemat, han har ju gått över tiden liiiiiite grann bara. Inte så farligt långhårig?


Han önskade sig en lite coolare look den här gången och jag slog på stort med ett hjärta på rumpan. Det var dock tydligen för tjejigt så jag var tvungen att ta bort den... Det hade väl varit snyggt annars om Stina kom in på banan och Justin är halvklippt med ett hjärta på rumpan? :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar