måndag 8 oktober 2012

8 oktober

Insåg så här i efterhand att jag skulle antagit vadet mot Madde om hon skulle somna på vägen hem eller inte, för somnade gjorde hon minsann! Och sen vaknade hon när jag råkade trampa på henne, oooups! Vi kom hem vid halv elva och lastade bara av och bytte täcken innan vi släckte och gick hem.


Lasse visar hur cool han är i mörkret på macken, långtradarna kan dra åt skogen

Älgjakten börjar idag! Ett gäng på typ 15 grönklädda figurer med orangea mössor fikar oftare än vi gör här på gården. Jag har varit nere i stallet 3 gånger och sett dom sitta där varenda gång. Nu vet jag varför det sägs att det är avslappnande att jaga...

Nu ska jag byta tvättmaskiner och gå ner till min häst! Ikväll vankas Rihanna-party för att fira hennes fina andraplats i Breeders Trophy! Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar