fredag 19 oktober 2012

19 oktober

Tydligen sover jag för mycket, och det är tydligen därför jag är trött hela tiden. Därför provar jag nu en ny taktik och är uppe lite längre. Började igår och har varit trött & sjukt omotiverad hela dagen idag. Hoppas på lite bättre resultat efter hand som tiden går. Ska hålla er uppdaterade på den fronten!


Trimmat lite på farbror Exet

Och ja, de senaste dagarna har jag ridit och klippt hästar för att sammanfatta. Torimo kan ju vara den snällaste hästen som existerar på denna jord. Under hela klippningen flyttade han på sig två ggr, och det var när jag bad honom. Och han är 4 år, och hingst dessutom. Världen hade varit bra enkel om alla hade varit som honom!

Imorgon åker Chefen på tävling med just Torimo, och så ska Cissi debutera. Och sen är det inga fler. Vi har hur många 4-åringar som helst i stallet och hon åker på tävling med TVÅ stycken? Kanske har hon äntligen hört mina böner om att "Less is more" hahaha. Jag ska dock inte med, men det går nog bra här hemma också. Jag har ju alltid klippmaskinen och ett stall fullt av hästar. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Fin bloggen blev nu när du bytte utseende igen:) Tycker det är för lite bilder på Ronny. Love you/Kramiz mamma

    SvaraRadera