måndag 22 oktober 2012

22 oktober

Efter fyra dagars magont och googlande så självdiagnostiserade jag mig med magkatarr. Lösningen på det verkar delvis vara att jag måste ändra mina matvanor. Därför sitter jag här med en Marabou chokladkaka. Kommer nog magen gilla! Valde iafl fullkornsbrödet på Subway....

Idag har jag haft sån tur att alla hästar jag har ridit har varit superfina, så jag hade gärna suttit med ett stort leende på läpparna om det inte vore för det där magknipet, haha. Har ridit Hjärtat, Luxan, SoTji, Quincy och Hobbe, som nästan var bäst av allihop. Lillgrabben <3 Ronny har fått nya dojjor och med varmskoning för första gången. Han såg lite skeptisk ut till röken men hade tydligen varit snäll. Måste vara min exemplariska uppfostran ;) Måste också tala om att jägarna var här för någon dag sen. Det regnade så inte lika många fikapauser den här gången, trots att dom nog var lite besvikna för inte en enda älg hade dom sett på hela dagen. Men idag när jag & Jessica körde genom skogen i mörkret så stod dom där, två sjuuuuuukt stora älgar varav den ena hade jättestora horn också. Tji fick dom, jägarna. MOAHAHAHAHA


Ronny & min saknade bror, två coolingar som jag tycker om väldigt om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar