söndag 11 november 2012

11 november

....Och ÅTTA dagar till födelsedag. Inte illa. Ingen snö är det heller, hade ju faktiskt förväntat mig det nu när jag bor närmre nordpolen än tidigare... Det bara regnar och nu under eftermiddagen har det börjat blåsa upp rätt rejält. Precis som en vanlig dag i Skåne ungefär.

Igår bestämde jag mig tillslut för att klippa Savanna och idag har jag klippt Hjärtat. Bara Luxan & Exet kvar då! Och jag undrar fortfarande varför jag är så dum som väljer fleece-tröja på morgonen när jag vet att jag ska klippa? Hästarna blir snyggare än jag om man säger så.

Ikväll har jag också gjort en av mina favvosysslor, städat i tävlingsskåpet! Älskar att plocka där för då innebär det att jag snart får packa, och jag älskar att packa inför tävling! Fyllde på arnika, pälsglans, hovolja, silikonsnoddar m.m. som går åt. Kunde inte hålla mig riktigt utan packade i lite skydd & förbyglar och sånt också redan nu... :D


Skyddlådan


Packningen är aldrig komplett förrän tränsen är på plats. Det är nästan alltid det sista jag packar, plus sadlarna.


Bilder som sitter på dörren i skåpet. Många av hästarna på bilderna är långt före min tid här, men några färskingar är det också, bl a Lady, Exet & SoTji. Borde ta fler bilder och skriva ut och byta ut lite. Vinterns projekt kanske? ;)

Nu är det sovdags! Vill bara passa på att säga Grattis till min pappa eftersom jag vet att han läser det här. GRATTIS på fars dag, papsen. Du är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar