måndag 5 november 2012

5 november

Jag är ledig idag och jag behöver väl inte ens nämna att det där med sovmorgon aldrig funkar för mig... Idag har jag tänkt åka antingen till Västerås, Eskilstuna eller Örebro. Har inte riktigt bestämt mig än, blir väl ett sista-minuten-beslut.

Igår var Madde ledig så då fick jag målartjänst, och måla är väl inte min starka sida men det gick faktiskt bra! Vi har massa nya bommar som blir randiga i alla möjliga kombinationer och med massa olika färger :D även dom gamla bommarna blir ommålade och väldigt fräscha :)




Igår fick vi äntligen inviga vårat nya badrum med *trumvirvel* VARMVATTEN. Hur skönt som helst. Och vi har skruvat ihop två nya hyllor. Eller ja, vår nya snubbe här i huset tog över när han tyckte vi gjorde fel. Han är förövrigt rätt bra att jobba för han gör allt tungt åt oss. Vi får exempelvis aldrig mocka klart hagarna för han kommer alltid och tar över, "Too heavy, I do it.". Och igår när jag & Jessica var med honom på Ica så envisades han med att ta Js fullproppade kasse ifrån mig med ett "Why do you always take the heavy stuff?". Han har uppenbarligen inte förstått hur stark jag är..

Badrummet iafl, blir sjukt fint med en rosa fluffmatta och matchande handdukar. Chefen har stil!



Nu- frukost! See you later alligator

1 kommentar: