måndag 19 november 2012

19 november

Och idag var det äntligen dags! Hela 19 år fyller jag & min bror idag. Och för första gången firar vi födelsedag på olika håll. Dumma lilla bror, Gud vad jag saknar honom!

Jag har fått massa fina presenter som jag verkligen tycker om! Och jag är så tacksam för all omtanke som jag fått både av vänner, familj och min lilla extra familj här uppe i Arboga. Idag känner jag mig odödlig!

Idag var vi på Strömsholm på rådgivande bedömning för unga hingstar. Där bedöms de och ägarna kan få åsikter om hästarna borde behållas som hingstar för att visas på bruksprov och ev bli godkända avelshingstar, eller om det helt enkelt vore lämpligare att kastrera dom. Kort & gott. Vi var iafl där med Cirkuz som är 3 år. Lill-Stina visade honom, och dom var så duktiga! Han blev rekommenderad vidare till bruksprovet nästa år! Så kul för hans ägare och inte minst för Lillis som lagt ner så mycket jobb på honom. Hon är så duktig!

1 kommentar: