onsdag 28 november 2012

28 november

Jag förstår inte en grej, hur kan det snöa heeeeeeela dagen utan att det blir något vitt på marken? Det måste väl vara kallt för att ska bli snö? Och då borde det ju inte smälta på en gång? Eller?

Jag har haft en väldigt effektiv dag känns det som. Hjälpte Stina göra iordning hästar på morgonen, något jag inte gjort på väldigt länge och det var mysigt. Ryktat massor och så har jag skurat Berit så hon är som ny igen. I alla fall invändigt... Vi har vinterfixat ridhuset, städat och gjort iordning vintergarage till Lasse & Berit. Och mitt i alltihop hann vi med McDonalds-lunch och Lotta-träningar. Ronny gick inte lika bra som sist, red antagligen inte lika bra heller. Men nu ska han ta det lugnt några dagar sen är det välbehövligt jullov :)

Nu under kvällen har vi kvällsfodrat för Babbsan & Anders är på Ryttargalan med drottningen, och sen var det en alldeles för snabb rusning uppför backen för att hinna först in i duschen. Kunde inte andas normalt på flera minuter, men jag kom först iafl. Det är ju ändå det som räknas ;) Imorgon är jag ledig och då tänkte jag slå till med en jättefin presentation av några av stjärnorna i stallet, så ni får lära känna dom lite. Ni kommer älska dom :D Godnatt!


Finaste Drinken tillhörde topplistan i stallet, men hon har det så bra man bara kan ha det hos Alice där hon får all den uppmärksamhet en prinsessa kan behöva, det vet jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar