tisdag 1 april 2014

1 april

Har varken lurat någon eller blivit lurad idag, har däremot läst några extremt dåliga försök till aprilskämt på olika sociala medier, men de var väldigt genomskinliga..



 Vi började april med en mysig uteritt i morgonsolen, vilket jag inte ens kom ihåg fören jag kollade igenom mina bilder från dagen, för asså vi var 6 stycken i stallet idag (normalt sett är vi 3) och vi har hunnit med så sjukt mycket saker. Skönt när man hinner med mycket och ändå är klara i tid, oftast är ju känslan att "idag blir vi aldrig klara" så det var ju skönt att inte stressa för en gångs skull. Kicki hann till och med powernapa på köksbordet på lunchen. ;-)

Och för att alla ska sova gott även inatt så kan jag ju sprida den goda nyheten att snygg-tjejen och PT-killen från gymmet har förlovat sig! Jag har själv spanat in deras ringar, så jag har svårt att tro att det är ett aprilskämt. Återstår att se! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar