onsdag 2 april 2014

2 april

Varje kväll tänker jag att nu ska jag sova tidigt eftersom jag varit så trött hela dagen, och varje kväll fastnar jag med Betty, datorn eller en bok och så blir det senare än jag tänkt i alla fall. Ikväll har jag youtubat Victorias Secret och såklart några Taylor Swift-klipp. Det var ett tag sen nu, men ja det är fortfarande lika bra.

Ronny är i alla fall morgonpigg. (Eller bara extremt hungrig..?)


Lotta har varit här idag, och världens gulligaste Ingela har varit på besök och hälsat på alla sina hästar. Jag & Walle fick visa allt han har lärt sig sen sist och showade lite med hoppning i galopp, byten i svängarna och även ett litet bocksprång i ena hörnet när allt bara blev alldeles för roligt. Gullegrabbarna alltså!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar