tisdag 29 april 2014

29 april

Sådärja, nu var våra två lediga dagar över  för imorgon börjar den här veckans tävlingshets med 4 dagar på Sundbyholm och möjligtvis 1 i Kumla. Jag var ledig på förmiddagen, hade tid hos kiropraktorn och så hämtade jag ut mitt Pandora-armband som varit på lagning, det har varit lite tomt där på vänsterarmen ett tag men nu känns det bra igen. 

Eftermiddagen gick smidigt, jag packade vilket jag nog snart skulle kunna göra i sömnen, och sen hade jag vattenkrig med hästarna (jag vann!). 

Imorgon brummar vi mot Eskilstuna med Toto, Kakan, Bibs, Valter och Nina :-) ryktet säger tok-regn och jag ser det återigen som ett tillfälle att inviga våra nya regntäcken samtidigt som jag ser det härliga i att nästan alla bara startar en klass var. Nattinatt





Toto rosa & ren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar