söndag 13 april 2014

13 april

HIHI ikväll är det dags att anmäla till (lilla) Norrköping, ÄNTLIGEN! Jag vill bara packa ihop alla fina saker och åka hemifrån några dagar, jag vill gå på morgonpromenad i vårsolen, svettas när jag knoppar för att "mitt-på-dan"-solen gör att tältstallet blir som ett växthus, hänga vid träden i skuggan i väntan på chefen, gång på gång fundera över varför det står soptunnor mellan hindren på framhoppningen (och varje dag komma fram till att det är meningen att man ska slänga hästskit där i), höra domaren säga att någon av mina små vänner kvalade till Falsterbo och se någon av mina äldre kompanjoner samla på sig rosetter i alla möjliga färger. Men mest av allt vill jag ha en hel helg med alla mina favoriter och skämma bort dom något hysteriskt!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar