torsdag 3 april 2014

3 april


Titta vem som är tv-stjärna nu då? Världens finaste lilla Vannis är med några sekunder i nästa avsnitt av Ryttareliten, så det måste alla titta på. Tisdag 20.00 på SVT 1! 

Imorse gjorde jag Valter & Bönis fina och skickade iväg Stina x2 till Pether Markne. 


Hemma har jag påbörjat Dockans makeover, ny frilla och ett ordentligt bad senare började hon se lite fräschare ut. Började klippa henne medans jag väntade på att klockan skulle närma sig sju, så imorgon är hon kanske fullkomligt tiptop. Klockan sju hade Rihanna en dejt med Elin som var här och hoppade henne lite, jag passade på att mysa lite ned Candy under tiden. En lång kväll blev det, men världens bästa sambo hade köpt choklad, så jag har lyckligt legat på soffan och kollat på berg & meltzer. Nu ska jag springa ner och byta täcke på Rihanna, duscha och sen ska jag äntligen sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar