tisdag 13 maj 2014

13 maj

Jag & Pysan gjorde ett tappert försök att få till en bild på mallan idag, för att solen sken och hon var så fin i alla sina fluffiga saker, men hon var inte så sugen på att stå still någon längre stund. Det är då bilder som dom här kommer till:





Mallis och våra andra stjärnor har i alla fall varit väldigt duktiga idag! Vi var på jumpclub och fick massa fina rosetter. Jag har fått hänga med Julia i lastbilen igen, och jag vill typ kidnappa henne för hon är så gullig. Idag har vi lyckats mata henne också! Jag säger vi, för det var mestadels ett jobb som krävde både min och Kickis totala uppmärksamhet, men även stundtals ett jobb för tre när vi på något mystiskt vis skulle få henne att rapa. Kände mig totalt värdelös när jag skulle klänga upp henne över axeln utan att bryta något av benen i hennes kropp. For the record, hon lever fortfarande och jag tror att alla ben är intakta. Det verkar jättesvårt att vara mamma!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar