tisdag 20 maj 2014

20 maj

Åh, mina kollegor hade sparat 3-årsfriseringen till mig! Gulliga dom är va? Rycka manen var dock en baggis om man jämför med proceduren att försöka få de små liven att förstå att lurviga öron är helt oacceptabelt. Det var ett "noooo!!"  från alla tre och de pekade även ett och annat långfinger. Men vi är ju så listiga, så på något vis står dom nu där nere i stallet, hör bättre och är snyggare än nånsin förut. HIGH FIVE!

Jag drog på mig ett par ridbyxor imorse, visserligen med ett hål i rumpan, men ändå ett par ridbyxor. Traditionsenligt med den klädseln bör man ju rida, så det gjorde jag. Hubbe & Walle är pålitliga springare, och Cappi som ju är kung, på alla möjliga sätt. Bra dag! Väldigt bra dag :-) imorgon ska det bli sommar igen har jag hört, shortsväder med andra ord. Den här gången har jag förberett mig med brun-utan-sol, så bring it on! Godnatt

Två sommarflickor på bete. Jill & Rosie, gudomligt söta fast de tappar fölpäls och ser ut som skabbrävar. ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar