lördag 17 maj 2014

17 maj

Vilken dag! Den här bilden kan nästan summera alltihop:


Alla skämt om brandbilar och kräftor hade kunnats plocka fram nu, men jag har bara sällskap av min lille valp och hon sover. Apropå Dixie så har min bror gett mig den första varningen om att jag håller på som alla extremt jobbiga Facebook-föräldrar som lägger upp bilder på samma unge tre gånger om dagen, till exempel "favoritmaten till middag idag" och köttfärssås över hela barnet. Jag HATAR sånt. Så nu måste jag ta det lugnt med fb, men hon är ju så gullig! 




Idag har vi tagit med valpen & ankan till örsta kulle och gjort premiär på tävling. Både hästar, ryttare och valp får guldstjärnor! Hästarna har hoppat superfint och Lillis red så bra! Stort tack till Anna, Amanda och Amanda som följde med och hjälpte oss idag! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar