söndag 15 juli 2012

15 juli

Snart har jag varit på Hamre en månad, helt sjukt vad tiden går fort egentligen. Sommaren är snart slut också! Vädergudarna verkar ha en tvist huruvida de tycker om oss eller inte. Dom har defintivt inte bestämt sig i alla fall. Varje halvtimme byts dom onda vädergudarna ut mot dom goda och sen byter dom igen nästa halvtimme. Dom går på skift typ.

Vi har med andra ord sol och megavarmt ena stunden som byts ut mot monsunregn. Så vi har bara sprungit ut och in med hästar hela dagen, och med lite tur hunnit motionera några emellan. Ungefär så i alla fall ;)

Jag har garantera kärat ner mig i Drinken, hästen alltså. Trimmade lite idag, och hästen kan ju ALLT! Och så är hon söt också... tror nog att mamma vill ha henne och klappa lite på? :D

Idag på lunchen kunde folk ha fått sig ett gott skratt när både jag, Madde & Jessica låg i fosterställning och snarkade i soffan. Vad ska man säga? Vi jobbar hårt fastän chefen är borta ;) Imorgon kommer hon tillbaka och ska rida på min lilla prins :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar