tisdag 3 juli 2012

3 juli

Hej hopp, sitter och dricker te och saknar min frenetiskt tedrickande syster...
och i min mammas stora kopp eftersom jag saknar henne också!


Idag har jag varit ledig så med en macka i handen gick jag ner och tog ut min buse på promenad eftersom han inte fått gå i skritten på morgonen som han brukar göra.
Hälsade på i stallet där Madde fortfarande kämpade på med klippmaskinen och där Maja & Emmy fått tag i en varsin pensel, hur det slutar återstår att se!


Sen har jag mest gjort ingenting tills det var dags att packa till pay & jumpen. Ungefär 10 min körväg är vad vi kallar lagom! Jag invigde mina nya stigbyglar som dök upp på posten idag och dom var lika bra som dom var dyra ;)


Ronny gick bra, pilotfel första rundan och vi fick lite problem med ett hinder. Andra rundan var mycket bättre, och även om avstånd och sånt inte stämde så var han riktigt fin att rida på och jag gjorde min del av jobbet mycket bättre. Märks att all träning ger resultat!









2 kommentarer:

  1. världens bästa! tur att stigbyglarna var bra!Saknar dig med men som sagt du har det bäst /Kramiz mamma

    SvaraRadera
  2. Saknar dig också fina systersyster!!!

    SvaraRadera