tisdag 24 juli 2012

24 juli

Hej hopp!

Nu har äntligen Isabell & Rikard dykt upp och dom göder mig så jag tror jag spricker snart, och det verkar som min mamma är påväg snart också så jag slipper kanske svälta ihjäl ändå ;) Isabell är dock besviken över att Toto är hemma på bete, hon vill gärna träffa honom. Han kanske blir hedersmedlem i Jussi & Lille Vicks skäck-klubb. ÅH vilken ära det hade varit!


+


+


= "The Handsome Threesome"


Apropå Toto så har Chefen äntligen lagt ut filmer från Falsterbo så vi undrande kan se hur fint dom hoppade (eller ja, för fyra dagar sedan men jag är inte så snabb...). Och hoppade dom fint? Svar: dom är kungligheter!

Låt mig presentera HKH Little Tornado



och HKH Cadence




Förresten så tycker jag att Rikard borde prova detta nästan gång han bakar?


See you later alligator!

PS MADDE KOM HEM!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar