söndag 8 juli 2012

8 juli

Godkväll kära vänner!

Hilding ligger och sussar i sin säng bredvid min, och det är bäst för honom att han är rumsren... Jag har plockat undan alla kläder som låg på golvet för säkerhetsskull, hehe.

Med 4 hästar on tour (ni läser väl Maddes blogg?) går det väldigt lätt att mocka på morgnarna och vi kom igång och red tidigt. Jag har ju på något vis lyckats dra längsta strået och fått bästa Quincy som ansvarshäst, och hur kan man bättre börja dagen än en tur på honom?


Ser ni förresten att hans huvud är snett? Det är tydligen för att hans mamma ställde sig på honom när han var föl... sa någon föl-misshandel? haha

Läste något väldigt komiskt på en lapp från chefen idag förresten. B-kortsbilen är helig ;)



Under em började det regna som bara den, så vi passade på att vara inne. Jag friserade Luxan som var mäkta irriterad över alla flugor, hon är lite känslig den... Hon blev i alla fall fin!


Emmy som varit på tävling idag, vann en 110 med Roxette så det förväntas tårta under veckan ;) Så länge bjöd hon på go-fika. Jag måste verkligen ta mig ut på den där springturen imorgon, speedot här bredvid vill säkert hänga på ...haha



Godnatt allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar