söndag 22 juli 2012

22 juli

Ligger i min säng och är för trött för mitt eget bästa, men jag tänkte att eftersom jag ändå väntar på att rummet ska bli tillräckligt svalt så jag kan stänga fönstret, så kan jag ligga gärna skriva ihop ett litet inlägg. ;)

Idag har jag som sagt varit själv hemma och vi har haft en riktig mysdag jag & hästarna. Det var bara 8 tävlingshästar hemma så vi har passat på att vara länge i hagarna, betat gräs i mängder och ryktat & myst också. Dom fina ufo-huvudena har nu blivit utökade med fina täcken i silver! Så nu är rymd-outfiten komplett :D

Bilder från dagen (bloggar från mobilen så ni får tyvärr alla bilderna i en rad och utan förklaring. Sa någon gissningsleken??) Och visst ja! Exet är tillbaks, som jag har längtat <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar