lördag 7 juli 2012

7 juli

I ett desperat försök att imponera på chefen så tog vi imorse skåpet i egna händer och fixade med manicken i lastbilen själva. Madde styrde, och vips så var skåpet på plats. Chefen själv var dock inte så imponerad med tanke på att vi var tre för något hon brukar gör själv...



I skåpet kan man hitta allt möjligt, förutom godis, för sånt äter inte jag & Madde. Bara så ni vet.


Cyklar är mycket praktiska i Falsterbo, och dessutom mycket smidigare att lasta än vanliga hästar eftersom det går in 4 cyklar där det brukar stå 1 häst. Stina borde kanske byta karriär?

__________________________________________________________________________________

Stina & co åkte vid tio imorse så jag & Linnea har varit själva i stort sett hela dagen. Och jag måste säga att hon är en bra kompanjon! För Linnea, hon förstår mitt system på putskroken. OCH hon gör likadant, även när jag inte är där, hur bra är inte det? :D

Vi var effektiva och red innan lunch och sen har vi spenderat resten av dagen skurandes och målandes. 3 boxar hann vi med, och nu återstår bara 5 boxar som ska vara klara innan Falsterbogänget kommer hem igen :)

På eftermiddagen dök solen upp för första gången på hela dagen och precis lagom dök Anders upp med jordgubbar som vi smaskade på när vi var klara. Hilding fick också smaka nu när hans matte inte är hemma. ;)



Om ni vill veta vad som händer nere i Skåneland så ska ni läsa Maddes blogg, för hon har lovat att uppdatera flitigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar