onsdag 13 februari 2013

13 februari

Asså idag,wow vad vi har varit duktiga! Det vara bara jag, Jessica & Madde som gjorde stallet på morgonen och kl 9 började vi göra iordning dom första hästarna. Sen red jag 5 hästar, och Jessica nått liknande innan lunch då Emma kom och sprutade en häst så vi kunde klippa. Eftersom hon alltid börjar svettas som en gris när hon fått lugnande fick vi vara racersnabba och klippa dom ställena som blir blöta fort. När vi var hyfsat klar med henne bjöd chefen på lunch (donken såklart) och sen gjorde vi ordning lite hästar till Stina & Jess innan jag slutligen red Lill-Stinas fina Nina (som förövrigt är rena motsatsen till Ronny) eftersom Lillis är sjuk, stackarn. Sen drog jag & Madde iväg till Eskilstuna för att lära oss hur hemsidan fungerar, och nu har vi spenderat hela kvällen framför datorn och gjort om hela alltet. Superfint blir det, och jag känner mig extremt datanördig som kan göra sådär komplicerade saker. Imorgon återgår jag till vardagen med inställningen att jag kan allt! Kan behövas om jag ska klippa Toto... ;)


Hjärtat & Toto pussas, björnbröder <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar