tisdag 5 februari 2013

5 februari

Idag har jag packat och klippt & badat Valle. Och just det, jag var ju ledig också. Det är ju uppenbarligen något fel med mig som jobbar när jag är ledig... Jag har i alla fall hunnit med ett och annat avsnitt av Revenge också (min nya serie). Nu på kvällen så hopptränade jag Hobbe och han var grym!! Hoppade studs (kanske inte med den bästa tekniken, men han klarade det ändå) och en serie. Det var minsann en uppgradering av svårighetsgrad mot vad han är van vid! Jessica och Lelle klarade sig också galant förutom i studsarna. Försiktiga lilla Lelle hoppade jättestort på första hindret och landade precis innan det andra där det tog tvärstopp så Jessica trilla över halsen och landade på fötterna. TÅRTA!!!


Fina Valdemar är redo för äventyr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar