måndag 25 februari 2013

25 februari

Detta är mitt 250 inlägg på den här bloggen, och så är det den 25 idag. Se vilket sammanträffande! Och nej, det var faktiskt inte genomtänkt. Samma sak som att Savannas 24 knoppar igår inte var genomtänkta heller, det bara blev så. Tror det är lyckobringande! Och Savanna hade ju minst sagt en lyckad dag igår med både en 2:a plats i 130 och en 2:a plats med laget i Agria allsvenskan! Ni skulle sett hennes omhoppning, rysligt hur snabb hon är. Superstar! ♥

Idag har jag kämpat mig fram, egentligen har jag väl inte lyckats särskilt bra men jag har ju i alla fall försökt. Ridit en hel del, och så har vi haft avskedslunch för Jessica. Vet inte hur vi ska klara oss utan henne, men det återstår väl att se. Och när en kär vän åker, kommer en ny hit- äntligen finns det Skånemejerier i Arboga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar