måndag 18 februari 2013

18 februari

Den här har varit måndagen från helvetet på ett sätt, fast ändå så blev den inte alls så farlig som jag trott att den skulle bli. Martin var här, Lotta var här, Py var här och samtidigt som vi red skulle vi klippa två hästar. Jag rymde vid halv två och sprang uppför backen med en semla från Lotta i munnen. Åkte till Västerås och vinkade av Rikard. På vägen hem fick jag vara en räddande ängel och ta med lunch från Max till tjejerna som serverades vid fyratiden. Det är inte riktigt min definition av en lyckad dag, men det finns ju dom som säger att "you only know you've been high when you're feeling low" så vi tar det som det kommer. Och faktiskt så är ju Savanna tillbaka i stallet, och det gör mig faktiskt lite lyckligare i själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar