söndag 3 februari 2013

3 februari

Sitter uppklämd mot dörren i bilen eftersom Madde lutar huvudet mot Jessica och då hamnar kroppen åt mitt håll. Man skulle kunna säga att hon skjuter ut högerbogen nått fruktansvärt. Som förutspått så är den här bilfärden betydligt lugnare än den vi gjorde igår. Gud var det verkligen igår? Känns som vi har hunnit med hur mycket som helst...

Idag har tiden gått väldigt långsamt, vi var i alla fall tre tjejer som blev mer slitna ju längre tiden gått. Efter frukosten sov vi lite inman det var dags att checka ut. Vi utforskade shoppingen i götet och jag handlade antagligen mer än jag borde ha gjort så jag får väl leva på nudlar i slutet på månaden. Men det var det värt!

En excellent bakis-dag! (Fast jag är aldrig bakis, bara trött. Sjuuuuuukt trött)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar