onsdag 27 februari 2013

27 februari

Idag fyller en av mina allra bästa vänner 20 år och eftersom jag inte är i samma ände av världen som hon så tänkte jag kompensera genom att skriva grattis överallt! Så GRATTIS världens bästa Anna, jag saknar dig! ♥

Idag är jag ledig och solen skiner in genom fönstrena så det är så gott som sommarvärme här inne i huset. Sitter i soffan i shorts & linne och svettas som en gris. Charming... Jag är inne på min tredje maskin med tvätt, vilket ju verkligen var på tiden då jag inte hade typ några rena strumpor alls, eller underkläder, eller tröjor och långakalsonger heller för den delen.. Imorgon åker vi till Högbo så det kan ju vara bra att ha något lämpligt att packa kanske...

Vi kommer ha en väldigt spännande resa norrut i Lasse med 4 kaxiga brudar, en snäll gullegris och en hingst. Kommer nog inte bli mycket sömn i alla fall ;) Det ska bli väldigt roligt med småkidsen som blivit stora och får åka på meeting, Stella har ju visserligen varit i Flyinge, men för Torimo blir det ju premiär :D

Stella i Flyinge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar