tisdag 19 februari 2013

19 februari

Tre tecken på att du har kollat på alldeles för många avsnitt av Revenge (hela första säsongen för att vara exakt):


- Du väljer att göra allt svårare än vad det egentligen är. Till exempel så tar du foppatofflor när du går nerför den glashala backen ner till soptunnorna. (Idiotiskt drag...)

- Du ser allting som ett hot, som kan förstöra dina planer. Kort & gott så fick sig praktikantjäveln (internskämt) en utskällning efter att han slängt bananskal i fel sophink på min städdag.

- Du börjar bli paranoid. Exempelvis igår när jag startade datorn så sa den att det inte fanns något sim-kort i det mobila bredbandet. Jag öppnar luckan, och mycket riktigt, inget sim-kort. Fly förbannad funderar jag allvarligt på vem som kan ha snott det. Visar sig senare att jag hade kollat i minneskortsfacket och att sim-kortet satt där det skulle.

Med detta sagt är det nog lika bra att jag ser ett avsnitt till? Glöm inte gilla Stall Stina Lillje på facebook :D

Fina Toto!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar