lördag 16 februari 2013

16 februari

Och vi inledde årets tävlingssäsong med bravur! :D alla småkids har visat sig vara ett år äldre och klokare och Ronny & jag har till och med gjort way to many galoppsprång på alla linjer. Så lydig är han nu, det hade ju inte ens varit möjligt i höstas. 90 var jättebra, 100 var bra på ett sätt då han ju faktiskt var väldigt lydig, men min egen prestation hade kunnat förbättras,måste lära mig att våga lätta när jag fått tillbaka honom. Nu bromsar jag, och bromsar, och bromsar, fastän han lyssnar. Men vi lär oss ju fortfarande både jag & han. :)

Det var så kul att vara på tur med Lasse igen, och ronny traskade glatt på med spetsade öron när vi åkte vid lunch. Och inget går väl upp emot lite lastbilsåkande en lördagkväll kl 21? Nu ska jag bumsa i säng för klockan ringer tidigare än vanligt imorgon. Godnatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar