onsdag 20 februari 2013

20 februari

När man är för snål för att köpa hudkräm så får man också hud som en uttorkad fisk, fjällig och fin. Been there, done that. Vet inte var för jag befinner mig i samma situation igen?

Idag har jag haft den bästa dagen på väldigt länge. Det är verkligen såna här dagar man förtjänar då och då, och som man måste ha för att orka med att jobba så här hela tiden. Ronny var helt fenomenal för Lotta och vi avslutade så himla bra. Just då kändes det som att hindren hade kunnat vara hur höga som helst och det hade gått ändå. Vi var klara tidigt idag, bara det gör att livet helt plötsligt kändes mycket lättare, vi fick helt plötsligt en massa nya energi och skulle mula praktikantjäveln i snön, 3 mot 1 slutade med att han puttade ner oss i drivorna en efter en. Ser det som ett tecken på att jag är lätt som en fjäder, så det gör inget att jag åt glass & choklad ikväll. Vår energi övergick sedan till att ta massa bilder, med Toto, med Ronny, på Ronny, vi turades om att sitta på honom barbacka där ute i snön. Sen hade vi lite samarbetsövningar på stallgången och gjorde en mycket fin pyramid, vi ska öva lite till, men sen tror vi att vi skulle kunna ta oss över ett litet hinder i pyramid-formen? Kommer nog bli ett fantastiskt shownummer, Globen nästa! Nu under kvällen har jag & Madde fortsatt jobba med hemsidan (som för övrigt blir urläcker!!) som snart är redo för lansering. So exciting! :D:D:D

Nu är det i alla fall waaaaaaay past bedtime, så godnatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar