måndag 13 januari 2014

13 januari

En alldeles ledig dag med en välförtjänt sovmorgon och en tripp till Västerås. Jag hade spenderar-humör så ja, jag gick till frisören. Och jag förstår inte att jag till varje gång glömmer bort vilken utskällning jag får. "Jahaja, när klippte du dig senast?" (Nämnde inte att det var i somras och att det var isabell som gjorde det ute på gräsmattan ...) "hur ofta tvättar du håret?" "Jaha, varannan dag. Vad har du för schampoo?" "Jaha, nått man kan köpa på Ica, det var ju inte så bra..." "Och så färgat du håret hemma också ser jag, det var ju inte heller så bra.." Asså jisses, bara klipp håret och var tyst! Dyrt är det också. 

Efter mitt förnedrande besök hos frissan kan jag ha ätit lite för många köttbullar på Ikea, och sen spenderat lite för mycket tid inne i varuhuset. Jag bara älskar att gå runt och kolla i deras "rum" som dom gör. Vilket sjukt roligt jobb att inreda Ikea-rum! 


En ny kompis till mina stjärnor som fick följa med hem, supersöt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar