måndag 20 januari 2014

20 januari

Saknar min knasiga Stina! 




Jag har en inbyggd klocka i min kropp som liksom talar om exakt när det gått en vecka sen jag var ledig. Lite knäppt, men det är sant. Och om jag vet innan att jag inte ska vara ledig, typ om vi ska iväg på tävling och sånt, då funkar det, men inte när vi är hemma. Och det funkar att inte varit ledig på 1,5 vecka och så, men just den sjunde dagen är slitig. Ja, det var ju idag då så jag har varit trött och slut i alla mina muskler så inte gjorde jag mycket nytta. Vi klagar gemensamt över våra köldutslag som kliar och det faktum att det inom en snar framtid ska bli kallare än -15 grader, vi blickar framåt med drömmen "vi tar Spanien nästa år!" Hetaste samtalsämnet är dock den nya sadelkammaren. Chefen menar på att sadelkammaren speglar en själv och vill då självklart ha en kristallkrona. Jag vill ha öppna trähyllor med färgsorterade schabrak och täcken. Vi får väl se hur det blir, I'll keep you posted ;-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar