lördag 25 januari 2014

25 januari


Mallis är så trött efter gårdagen att hon inte ens kan stå rakt! ;-)

Skickade iväg Lillis till Dingtuna imorse med Stella & Bönan. Det tar emot att skicka iväg henne ensam, inte för att hon är dålig, men för att hon inte kan göra alla såna där småsaker som jag gör. Men hon kom ihåg alla Stellas skydd och boots och det var ju tur för jag sa att det var väldigt viktigt. Prioritering! 

Här hemma har det tuffat på, har ridit Q & Tore så det hade ju kunnat vara värre. Vi kidnappade Fanny under kvällen eftersom hennes husse & matte inte är hemma, och så gick vi hela rundan, vilket ju var rätt imponerande av mig & Kicki. Vi ska på spa på torsdag och jag tror att vi börjar känna bikini-pressen. Jag gjorde situps på sovrumsgolvet tills hela magen krampade nyss. 4 dagars träning till, det går nog... Haha! Får väl göra några utfall påväg till fönstret och tillbaka för att släcka lampan nudå, eftersom jag självklart glömde släcka den innan jag bäddat ner mig under täcket... Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar