torsdag 9 januari 2014

9 januari

Igår pulicerades det vilka svenska 7-åringar som kvalat till Scandinavium och både Candy & Droppan har fått toppa artiklarna på bild :) Folk verkar dessutom tycka att det är väldigt roligt att Stina ska rida två hästar, vilket ju också hade varit extremt roligt om hon nu verkligen skulle göra det. Tänk er vad kul publicitet det hade blivit! Tro mig, jag tycker verkligen att det är jätteroligt och jättespännande med en liten bebis, men jag kan inte låta bli att känna ett litet hugg (okej då, ett stort, mer som ett svärd) i hjärtat när jag tänker på vilken upplevelse det hade varit att få åka till Scandinavium med mina fina tjejer! Nu får vi istället le, vinka och önska dem lycka till med sina nya kompanjoner.




Saknar min fina Droppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar